امیر عبداللهیان:

نسل جوان اسلام اجازه نمی دهد صهیونیست‌ها تعرضی به بیت‌المقدس انجام دهند

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۹۲۲۵۸
نسل جوان اسلام اجازه نمی دهد صهیونیست‌ها تعرضی به بیت‌المقدس انجام دهند
دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و دستیار ویژه رئیس مجلس، جنایت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در کشتار و مجروح کردن زنان، کودکان و جوانان فلسطینی در راهپیمایی بزرگ «بازگشت» را بشدت محکوم کرد و حمایت‌های نامحدود دولت آمریکا را اقدامی مغایر حقوق و معاهدات بین‌المللی خواند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، "حسین امیرعبداللهیان" همچنین ادعای آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس و معاشقه عربستان آل سلمان با صهیونیست‌ها را عامل اصلی گستاخی و قساوت رژیم سفاک تل‌آویو علیه ملت مظلوم فلسطین برشمرد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و مردم‌نهاد و آزادیخواهان جهان خواست تا این اقدامات سبوعانه و ضد انسانی صهیونیست‌ها را محکوم و با ملت فلسطین به هر نحو ممکن اظهار همدردی کنند.

دبیرکل کنفرانس حمایت از فلسطین همچنین به رژیم تروریستی اسرائیل یادآور شد که نسل جوان، پویا و مبارز جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد صهیونیست‌ها تعرضی به بیت‌المقدس انجام دهند و بزودی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود آنها پاک خواهد شد.

 

نظر شما