عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی:

مردم به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنند/ باید سال ۹۷، سال فقرزدایی مطلق باشد

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۸:۲۸
کد خبر: ۶۹۲۴۴۹
مردم به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنند/ باید سال ۹۷، سال فقرزدایی مطلق باشد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنند و تولید کنندگان نیز تولیدات خود را از لحاظ کیفی ارتقا دهند.

«محمد حسینی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا با اشاره به مهمترین اتفاقات در سال گذشته گفت: سال گذشته، سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال نام گرفت، بنابراین همه نگاه دولت معطوف به ایجاد تولید و اشتغال بود.

او تاکید کرد: مردم باید با خرید تولیدات داخلی قدم بزرگی در رفع مشکلات اقتصادی بردارند و به ایجاد اشتغال کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: مردم به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنند و  تولید کنندگان نیز تولیدات خود را  از لحاظ کیفی ارتقا دهند تا انشالله سال 97، سال فقرزدایی مطلق و ایجاد اشتغال و نوشکوفایی به خصوص برای جوانان تحصیل کرده باشد.

حسینی تصریح کرد: باتوجه به سیاست گذاری های اتخاذ شده و با تسهیلاتی که از سوی دولت در نظر گرفته شد، شرایط برای فضای کسب و کار و بنگاه های کوچک و متوسط نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

حسینی گفت: امیدواریم این روند سیاست ها و پشتکار همه قوا در سال ۹۷ ادامه دار بوده و سال جاری، برای کشور سال شکوفایی اقتصاد به دور از همه بحران‌های پیش رو  باشد.

او ضمن تبریک سال نو ادامه داد: امیدوارم سال 97 سال امید به زندگی در جوانان باشد و همه باید دست به دست هم دهیم تا از چرخه تولید داخلی حمایت و از تفکر ولایتمداری بیرون نیاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز