معاون حقوقی رئیس جمهور:

عزم خود را برای عبور از یک سال سخت جزم کنید

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۷:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۱۵۲
عزم خود را برای عبور از یک سال سخت جزم کنید
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: سال ۹۷ سالی جدی‌تر و سخت‌تر به لحاظ کاری خواهد بود و همه باید عزم خود را برای اجرای موفق برنامه‌ها و ماموریت‌های این معاونت به کار بگیریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، لعیا جنیدی روز شنبه در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری، اظهار کرد: از نیمه سال ۹۶ به جمع معاونت حقوقی پیوستم اما شاهد سنگینی و حجم بالای فعالیت‌های معاونت حقوقی در همین مدت بودم.

وی افزود: با این وجود به جرات می گویم که با توجه به وضعیت داخلی و خارجی کشور و نیز اولویت‌های ابلاغی از سوی رئیس جمهور به معاونت حقوقی، سال ۹۷ سالی جدی‌تر و سخت‌تر به لحاظ کاری خواهد بود و همه باید عزم خود را برای اجرای موفق برنامه‌ها و ماموریت‌های این معاونت به کار بگیریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: همانطور که در سخنرانی معارفه خود در جمع همکاران معاونت تاکید کردم، جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت نداده‌ام و همچنان از همه کسانی که کار علمی و کارشناسی می کنند، قاطعانه حمایت می‌کنم. از همه همکاران می‌خواهم که با وجود کمبودها، برای یک سال پرکار و جدی آماده باشند.

 جنیدی تصریح کرد: در سال ۹۷ مسائل جدی و مهمی در عرصه‌های داخلی و بین المللی پیش روی نظام و دولت قرار دارد، لذا باید تمام تمرکز و توان خود را صرف اجرای دقیق ماموریت‌ها، وظایف و برنامه‌های خود کنیم که  در صدر آنها، اولویت‌های ابلاغی رئیس جمهور است.

وی افزود: دور و نزدیک ما برای حراست از این کشور از جان خود مایه گذاشته‌اند، از همه معاونین، مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری میخواهم که کمر همت بسته و عزم خود را برای عبور موفق از یک سال کاری سخت جزم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز