سخنگوی حزب اعتماد ملی:

یا احمدی‌نژاد را بگیرید یا بقیه را آزاد کنید/ بزرگ‌ترین نقض‌کننده عدالت حامی عدالت شده است

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۵:۲۱
کد خبر: ۶۹۴۹۴۱
یا احمدی‌نژاد را بگیرید یا بقیه را آزاد کنید/ بزرگ‌ترین نقض‌کننده عدالت حامی عدالت شده است
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: باید بسیاری از زندانیان سیاسی که در سطوح پایین تر منتقد دولت و حکومت بودند، برای رفع تبعیض از زندان آزاد شوند

«اسماعیل گرامی مقدم»،  سخنگوی حزب اعتماد ملی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص بست نشینی های اخیر احمدی نژاد و اظهارات او درباره نظام گفت: باید دید اظهارات احمدی نژاد تا چه حدودی درست و صادقانه است. هرکسی که از عدالت سخن می گوید حرف او درست است، اما اینکه گوینده حرف صداقت دارد یا نه این مهم است، که حتما در مورد احمدی نژاد صدق نمی‌کند.

او در ادامه بیان کرد: احمدی نژاد بزرگترین خسارت وارد کننده و بزرگترین نقض کننده آزادی ها در دوره ریاست جمهوری خودش بود. آقای احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری نقض کننده عدالت بوده است.

گرامی مقدم گفت: احمدی نژاد دروغ های بزرگی در خصوص آزادی و عدالت گفت و امروز هم به دروغ حامی آزادی و عدالت است. احمدی نژاد هنگامی که رفقای‌شان یعنی بقایی و مشایی به اتهام مالی نه سیاسی به زندان رفتند، طرفدار عدالت شده است.

این چهره اصلاح طلب با بیان اینکه چرا با احمدی نژاد برخوردی صورت نمی گیرد، ادامه داد: من به آزادی بیان اعتقاد دارم اما دستگاه های قضایی-امنیتی باید برخوردشان با احمدی نژاد مانند دیگر افراد باشد. یا با احمدی نژاد برخورد شود یا حالا که با احمدی نژاد برخورد صورت نمی گیرد، می‌بایست بسیاری از زندانیان سیاسی که در سطوح پایین تر منتقد دولت و حکومت بودند، برای رفع تبعیض از زندان آزاد شوند.

عضو حزب اعتماد ملی در باره سوابق احمدی نژاد گفت: در خصوص صداقت داشتن احمدی نژاد در گفتارش می بایست رسانه ملی اطلاع رسانی کند و سوابق ایشان را مورد ارزیابی قرار دهد. کسی که تا چند سال قبل یکی از مهم ترین ناقضین حقوق بشر و آزادی بوده چه اتفاقی افتاد که طرفدار این واژه‌ها شده است. این را باید دستگاه های امنیتی حل کنند و ذهنیت تبعیض گونه دستگاه های امنیتی را از ذهن مردم برطرف کنند.

او در پاسخ به اینکه برای رفع تبعیض بهتر نیست که در خصوص احمدی نژاد اقدامی صورت گیرد، گفت: من مخالف زندانی کردن کسی هستم که بدون رفتارهای قهر آمیز و مدنی اعتراض خود را اعلام می کند حتی در خصوص آقای احمدی نژاد. اما همه مردم ایران می بایست از این آزادی برخوردار باشند، باید همه مردم ایران و سیاسیون آزادی عمل و بیان داشته تا مواضع خود را بیان کنند.

گرامی مقدم در پایان بیان کرد: نه تنها برخورد نکردن باعث ناامیدی مردم می شود بلکه قبح آزادی خواهی و عدالت خواهی را می شکند. به هر حال تصور کنید یک دزدی مدام فریاد می زند آهای دزد را بگیرید! کسی که اعتقادی به آزادی نداشته و در دوران او بدترین برخوردها با سیاسیون شده است، امروز فریاد آزادی خواهی سر می دهد. این فرد واژه ها را آرام آرام از معنا و مفهوم خارج خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز