معاون رییس جمهور آمریکا مطرح کرد؛

تهدید آمریکا به حمله مجدد در سوریه

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۸:۱۵
کد خبر: ۶۹۶۷۵۱
تهدید آمریکا به حمله مجدد در سوریه
معاون رییس جمهور آمریکا گفت: رئیس‌جمهور ترامپ با اقدام اخیرش در سوریه کاملا روشن کرد که آمریکا آماده این است اقدامات این‌چنینی را ادامه داده و در صورت لزوم گسترش دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: شب گذشته آمریکا و هم‌پیمانانش حمله نظامی موفقی را در سوریه کلید زدند.

وی ادامه داد: این حمله به طور چشم‌گیری قابلیت‌های سوریه مربوط به تسلیحات شیمیایی را از بین برد و آن را فلج کرد و برای از بین بردن برنامه تسلیحات شیمیایی‌ای انجام شد که در سوریه علیه کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه استفاده می‌شد.

وی بیان کرد: حمله شب گذشته از نظر اخلاقی کار کاملا صحیح و درستی بود و همانطور که امروز صبح با رئیس‌جمهور ترامپ صحبت می‌کردم ما باید بیشتر به نیروهایمان و متحدانمان افتخار کنیم.

پنس در پایان گفت: رئیس‌جمهور ترامپ با اقدام اخیرش کاملا روشن کرد که آمریکا آماده این است که اقدامات این‌چنینی را ادامه داده و در صورت لزوم گسترش دهد. رژیم سوریه باید بداند که در صورت استفاده مجدد از تسلیحات شیمیایی علیه انسان‌های بی‌گناه و کودکان تقاص و تاوانی برای پس دادن وجود خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز