با حضور دکتر روحانی صورت گرفت؛

آغاز مراسم گرامیداشت روز ارتش

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۷:۴۳:۰۳
کد خبر: ۶۹۸۱۱۴
آغاز مراسم گرامیداشت روز ارتش
مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس‌جمهوری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در جوار حرم امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مراسم که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شده است، جمع کثیری از فرماندهان عالی‌رتبه‌ نیروهای مسلح و نیز تعدادی از وابستگان نظامی کشورهای خارجی و اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران حضور دارند.

قرار است در این مراسم، آخرین تجهیزات و دستاورهای نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود. از جمله این دستاوردها، موشک شفق یکی از موشک های عملیاتی روز و مورد نیاز بالگردهای هوانیروز است که امروز با حضور رئیس‌جمهوری ار آن رونمایی می‌شود. بُرد این موشک با همکاری متخصصان داخلی هوانیروز و صنایع دفاعی تولید شده و کاملا بومی است، نسبت به موشک‌ های قبلی دو برابر افزایش یافته است.

دستاورد دیگری که امروز در رژه بالگردهای هوانیروز از آن رونمایی خواهد شد، تجهیز و تسلیح بالگردها ترابری و بالگردهای شناسایی به راکت های ۲.۷۵ و تیربارهایی که بر روی این بالگردها پیش بینی شده است. از این تجهیزات جدید نظامی می توان در جنگ های نیابتی و جنگ های چریکی استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز