فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۷:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۱۵۰
تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال تحویل گیری اولین دستگاه تانک کرار هستیم که انشاالله پس از انجام تست‌های مربوطه، در گستره وسیع از وزارت دفاع این تانک را خریداری می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در خصوص حضور امدادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: از لحاظ قانونی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان مقام معظم رهبری است و در تمام مسائل پس از صدور فرمان از سوی فرماندهی کل قوا، ارتش به مثابه "از او به یک اشاره از ما به سر دویدن است" بلافاصله امتثال امر می‌کند و عاشقانه به اجرای ماموریت می‌پردازد و در تمام حوادث طبیعی که رخ می‌دهد نیز به همین شیوه عمل می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شعار "ارتش فدای ملت" ریشه در شعور همه ارتشی‌ها دارد که الحمدلله همه پایبند بوده‌ایم، بیان کرد: در تمام مسائلی مانند سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان مقام معظم رهبری حضور فعال پیدا می‌کنند.

وی افزود: بارزترین نمونه‌ای که ارتش در حوادث غیرمترقبه حضور یافت و ملت ایران نیز گواه آن بودند، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم زلزله زده غرب کشور بود که در کنار برادران خوب پاسدار آنچه در توان‌مان بود را در طبق اخلاص گذاردیم تا ملت بزرگوار ایران احساس آرامش و امنست کنند که الحمدلله همیشه این روحیه در ارتش جاری و ساری است.

امیر سرتیپ حیدری در پاسخ به سوالی در مورد میزان تمرکز ارتش بر استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، گفت: یکی از برنامه‌هایی که داریم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است.

وی با اشاره به اینکه "تانک کرار" از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیروهای مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: این تانک وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود و در سال جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خانه ملت، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال تحویل گیری اولین دستگاه تانک کرار هستیم که انشاالله پس از انجام تست‌های مربوطه، در گستره وسیع از وزارت دفاع این تانک را خریداری می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز