خط حزب‌الله ۱۲۹ منتشر شد؛

علت حضور ایران در منطقه چیست؟

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۶:۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۹۸۷۹۴
علت حضور ایران در منطقه چیست؟
با فرا رسیدن ماه شعبان، صدوبیست‌ونهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

به گزارش گرو خبر خبرگزاری برنا، سخن هفته‌ی این شماره، با توجه به پایان رسیدن کار گروهک‌های تروریستی و دست برتر محور مقاومت در منطقه، به این مسأله پرداخته است که «علت حضور ایران در منطقه چیست؟» در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: از منظر امام خمینی(ره)، ما در حال یک جنگ عقیدتی با دشمن هستیم که البته حتی محدود به یک جغرافیای خاص هم نمی‌شود: «جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد. و ما باید در جنگ اعتقادی‌مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.»(۱۳۶۷/۰۴/۲۹) هدف از این مبارزه نیز، اهتزاز پرچم "لا اله الّا الله" در جهان است: "ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم."(۱۳۶۷/۰۴/۲۹)

 همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه شعبان، اطلاع‌نگاشتی با عنوان «با مناجات شعبانیه مأنوس شوید»، به توصیه‌های رهبر انقلاب در این ماه پرداخته است.

 «حمله به سوریه، به اعتبار بین‌المللی آمریکا ضربه زد» عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که به اظهارنظر و انتقاد رسانه‌های غربی از حمله‌ی اخیر آمریکا به سوریه پرداخته است.

 مواظب باشیم پیمان‌شکنی نکنیم، قانون خدا به به‌خاطر بسپار، هر اتفاقی در کشور بیفتد حصار نیروهای مسلح باید حفظ شود، درس امام حسین به امت اسلامی، اگر خانواده نبود بزرگ‌ترین مصلحین هم نمی‌توانند جامعه را اصلاح کنند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 صدوبیست‌ونهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید ایرج نصرت‌زاد تقدیم شده‌ است.

 نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

WEB-(3)-1

نظر شما