براساس مصوبه کمیسیون فرهنگی؛

صدا و سیما مسئول صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۳:۱۳
کد خبر: ۶۹۹۸۶۰
صدا و سیما مسئول صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی شد
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون مقرر کردند مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا بر عهده صدا و سیما باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احد آزادیخواه امروز- یکشنبه- در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اعضای این کمیسیون در جلسه امروز به ادامه بررسی طرح اداره خط‌ مشی و نظارت بر سازمان صداو سیما پرداختند و ماده 4 این طرح را که در مورد فراگیری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است را تصویب کردند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ما مبتنی بر سندی که از مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهوری به دست آوردیم این ماده را مصوب کردیم.
آزادیخواه بیان کرد: براساس این ماده مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا بر عهده سازمان صداو سیما است که در صورت تصویب در جلسه علنی مجلس، اجرایی می شود.
آزادیخواه اظهارکرد: در جلسه امروز درخصوص سفر کمیسیون به کردستان بررسی‌هایی صورت گرفت.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این استان یکی از استان‌های محروم مرزی است و کمیسیون فرهنگی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه آتی در شهرستان‌های استان کردستان بررسی‌های لازم در زمینه فرهنگی را انجام می‌دهد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در این سفر حوزه فرهنگی استان مورد توجه قرار می‌گیرد و هدف اصلی از این سفر اعمال نظارت بر عملکرد دستگاه‌های فرهنگی استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز