وزیر اطلاعات:

۳۰۰ تیم تروریستی منهدم شده است/ برخی رسانه‌ها با پول بیت‌المال فقط عیب‌ها را بزرگ می‌کنند

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۶:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۶۷۱
۳۰۰ تیم تروریستی منهدم شده است/ برخی رسانه‌ها با پول بیت‌المال فقط عیب‌ها را بزرگ می‌کنند
وزیر اطلاعات گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ۳۰۰ تیم تروریستی که برای اقدامات تروریستی از جمله بمب گذاری ها یا برنامه های مختلف اغتشاش برنامه ریزی کرده بودند، متلاشی شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام سید «محمود علوی»، وزیر اطلاعات، روز سه شنبه در جمع مردم در مسجد جامع مراغه گفت: هیچ مسئله ای در کشور نبوده که موجب رنجش مردم شود و دولت و مسئولان به آن نپرداخته و برای رفع آن نکوشیده باشند.

وی ادامه داد: همت همه مسئولان کشوری و دولت، خدمت به مردم بوده و قدم های بزرگی نیز در این راه برداشته شده که ایجاد امینت پایدار بخشی از آن است.

وی با تاکید بر حمایت دولت و مسئولان از تولید داخلی اضافه کرد: وزارت اطلاعات همواره در مسیر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تلاش کرده زیرا که وجود امنیت و آرامش زمینه ساز توسعه اقتصادی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در شرایط بحرانی منطقه، شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ۳۰۰ تیم تروریستی که برای اقدامات تروریستی از جمله بمب گذاری ها یا برنامه های مختلف اغتشاش برنامه ریزی کرده بودند، متلاشی شده است.

وی افزود: دستگیری عوامل و کسانی که سلاح و امکانات در اختیار تیم تروریستی حادثه مجلس شورای اسلامی گذاشته بودند؛ در کمتر از ۲۴ ساعت پس از این حادثه تروریستی، موجب بهت و حیرت دشمنان و نشان از قدرت و امنیت موجود در جمهوری اسلامی است.

وی وحدت در رهبری و پیوند ناگسستنی مردم با نظام را رمز پیروزی و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: اگر مردم و نظام اسلامی دست در دست هم با وحدت حرکت کنند، هیچ دشمنی حتی قدرت پوشالی چون آمریکا نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند.

علوی اضافه کرد: لازمه ایجاد وحدت و همدلی در جامعه رعایت حقوق توسط مردم و مسئولان است لیکن اسلام همواره حکومت را برای مردم و خدمت به جامعه می داند.

وی با انتقاد از برخی مواضع تند علیه خدمات دولت گفت: برخی رسانه ها که از پول بیت المال و منابع دولتی استفاده می کنند، با تبیین خدمات دولت میانه ای نداشته و فقط عیب ها و مشکلات را بزرگ کرده و مطرح می کنند.

وزیر دولت دوازدهم با بیان اینکه نعمت ولایت و رهبری راه را برای توطئه دشمنان بسته است اظهار کرد: آنچه موجب شده دشمنان و حکام فریب خورده منطقه در تهدیدها و هجمه های تبلیغاتی خود علیه نظام اسلامی ناکام باشند، وجود رهبری در جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علوی افزود: دشمنان اسلام همواره در صدد به جان هم انداختن مسلمانان و امت اسلامی در منطقه هستند و نظام سلطه در عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها برای غفلت از دشمن اصلی به ایجاد تفرقه پرداخته است.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر دشمنان در عراق نتواستند کاری انجام دهند، بساط داعش جمع شد و در سوریه نیز نتوانستند به اهداف خود دست یابند و تروریست ها در حال از دست دادن آخرین سنگرهای خود هستند.

وی ادامه داد: انتفاضه فلسطین نیز قوی تر و منسجم تر از هر زمانی با اتحاد مردم مظلوم این کشور در حال شکل گیری و ناکام گذاشتن توطئه های نظام سلطه و تقویت جبهه مقاومت است.

امام جمعه مراغه نیز گفت: اگر امنیت در جامعه حکمفرما نباشد، آرامش روحی، روانی و پیشرفت و توسعه محقق نخواهد شد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: مراغه به عنوان شهر تاریخی، همواره از پیشینه بزرگ و تاثیر گذاری درعرصه های علمی و فرهنگی برخوردار است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مطالبات مردم مراغه گفت: از نظر تصفیه خانه آب و فاضلاب، شهروندان دچار مشکل هستند و شبکه آبرسانی این شهرستان نیز فرسوده است و از این بابت گلایه ها بسیار است.

علی جلیلی افزود: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات در زیرساخت های این شهرستان، اقتصاد این شهرستان در حوزه صنعت دچار مشکلات عدیده ای بوده و نیازمند حمایت دولت است. 

فرماندار مراغه نیز با اشاره به طرح های بخش بهداشت و درمان این شهرستان گفت: هم اکنون ۲۱ طرح بهداشتی و درمانی با یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست.

ظفر محمدی با اشاره به بیمارستان در حال تکمیل سینای مراغه افزود: برای این بیمارستان ۴۲۰ میلیارد ریال از سوی وزارت مسکن و شهرسازی و ۷۰ میلیارد ریال نیز از طرف دانشکده علوم پزشکی هزینه شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این بیمارستان دیروز از سوی وزارت مسکن تحویل وزارت بهداشت شده اما پس از یک ماه و با رفع نواقص وارد مرحله پذیرش بیمار می شود.

وی اضافه کرد: احیای رصدخانه، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه با ۹۰ درصد پیشرفت و تکمیل آزاد راه از مطالبات مردم مراغه است.

 وزیر اطلاعات به همراه هیات همراه در ابتدای ورود به مراغه در گلزار شهدا و پنج شهید گمنام این شهرستان حضور یافت و با اهدای گل به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

وی همچنین در ادامه حضور از رصدخانه مراغه و روند اجرایی تجهیز و تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سینای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی عصر امروز در شهرستان عجب شیر هم حضور خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز