معاون اول دادستان کل کشور:

مردم دادستان‌ها را پشتیبان جامعه بدانند

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۲:۰۸
کد خبر: ۷۰۱۱۹۷
مردم دادستان‌ها را پشتیبان جامعه بدانند
معاون اول دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل زمانی می تواند مقتدرانه عمل کند که دادستانها در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی را برافراشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول دادستان کل کشور در دومین روز پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور، اظهارکرد: دادستانی کل زمانی می‌تواند مقتدرانه عمل کند و سخن بگوید که دادستان‌های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

وی خطاب به دادستان‌ها تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم بود که مردم ما دادستان شهرستان را به عنوان پشتیبان  جامعه و مردم ببینید.  علی الخصوص در دو سال اخیر وقتی هم دادستان کل کشور مقتدرانه در مقابل ناملایمات و هجمه های صورت گرفته علیه قوه قضاییه می‌ایستد و هم شما به عنوان دادستان از حقوق مردم دفاع می کنید، جامعه خوشحال است.

معاون اول دادستان کل کشور هدف اصلی برگزاری این همایش را ارتقای جایگاه دادستانی کل کشور عنوان کرد و با اشاره به برگزاری شش پنل تخصصی طی برگزاری این همایش، بیان داشت: برای اولین بار الگویی به عنوان تجربه پیاده خواهیم کرد و موضوعات تخصصی این همایش را به صورت پنلی برگزار می کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خروجی این همایش به دستاوردهای ارزشمندی برای دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور بنیجامد.

 

نظر شما