رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران:

تعبیر خیانت در خصوص اصلاح طلبان را مردود می‌دانم/ تشکیک در گفتگو و شنودهای رییس جمهور دولت اصلاحات وجود دارد

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۱:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۰۰۶
تعبیر خیانت در خصوص اصلاح طلبان را مردود می‌دانم/ تشکیک در گفتگو و شنودهای رییس جمهور دولت اصلاحات وجود دارد
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعبیر خیانت در خصوص اصلاح طلبان را مردود می دانم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «اشرف بروجری»، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص دو دسته بودن اصلاح طلبان (انقلابی و غیر انقلابی) گفت: اینکه گفته شده اصلاح طلبان دو دسته اند؛ یعنی انقلابی و ضد انقلابی و اینکه اصلاح طلبان انقلابی صحبت هایی را که خیانت تلقی می کنند به مقامات گزارش می دهند را نمی پذیرم. تعبیر خیانت در خصوص اصلاح طلبان را مردود می دانم. 

بروجردی در ادامه افزود: گفته می شود، بخشی از اصلاح طلبان خلاف چارچوب اصول تعیین شده عمل می کنند که اساسا غلط است و صحت ندارد. اینکه سخنان رییس جمهور دولت اصلاحات شنود می شود، هیچ کس آن را مردود اعلام نکرده، ضمن اینکه تایید هم نشده است. اما تشکیک در گفت و شنودهای مطرح شده بین کسانی که نزد آقای خاتمی هستند، وجود دارد.

او ادامه داد: اینکه آقای خاتمی و مجموعه اصلاح طلبان بخواهند نسبت به کلیت نظام موضع داشته باشند که تلقی خیانت از آن به مشام برسد، غلط محض است. همه اصلاح طلبان رویکرد و باورشان بر این است که در جهت اصلاح و پیشبرد اهداف نظام گام بردارند. این جریان تلاش می کنند، زحمت می‌کشند و به مراجع زیربط تذکر می دهند، ارزش های موجود را یادآوری و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند. این رویکردی است که همه اصلاح طلبان دارند و نسبت به آن هم هیچ وقت دوگانه عمل نکردند.

بروجری در خصوص نوع نگاه اصلاح طلبان گفت: همیشه نوع عملکرد و نگاه اصلاح طلبان این بوده که باید اصلاحاتی در رویه موجود صورت گیرد. هرچه زمان جلو می رود نیاز به اصلاح رفتار و رویه نسبت به عملکرد برخی افراد اثبات می‌شود.  باز هم می گویم، اینکه اصلاح طلبان دو دسته انقلابی و ضد انقلابی هستند را نمی پذیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز