رییس دفتر رییس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه:

شتاب در روابط بانکی و مبادلات تجاری ایران و ترکیه ایجاد شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۸:۴۰
کد خبر: ۷۰۲۱۹۲
شتاب در روابط بانکی و مبادلات تجاری ایران و ترکیه ایجاد شد
رییس دفتر رییس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه با بررسی راههای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری تهران - آنکارا، برلزوم سرعت بخشیدن و تسهیل در روند افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشورتاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در دیدار نیهات زیبکچی با اشاره به اشتراک نظر دو کشور بر ضرورت توسعه روابط تجاری و اقتصادی، گفت: جمهوری اسلامی ایران استفاده از همه ظرفیت های توسعه روابط دو کشور در همه ابعاد اقتصادی را به نفع دو ملت و ملت های منطقه می داند.

رییس دفتر رییس جمهور، تقویت روابط بانکی در مسیر توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با فعالتر شدن کمیسیون مشتر ک همکاری های اقتصادی و توسعه هر چه بیشتر مناسبات بانکی می توان در روند افزایش حجم و سطح روابط اقتصادی دو کشور شتاب ایجاد کرد.

نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کشورش هیچ مانع و محدودیتی در تحکیم مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران ندارد، گفت: مصمم هستیم با توسعه مناسبات بانکی سطح روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش توسعه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز