رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی:

حمله کنندگان به ظریف پیاده نظام نتانیاهو هستند

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۰۳۲۹۵
حمله کنندگان به ظریف پیاده نظام نتانیاهو هستند
عضو حزب اعتماد ملی گفت: ملت ایران قدردان زحمات دولت و وزارت امور خارجه در عرصه سیاست خارجی هستند چرا که دشمنان ایران بیکار ننشسته و مدام در حال بحران سازی علیه ایران هستند و متاسفانه عده ای که خود را دلواپس می خوانند در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مهدی مازنی رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در واکنش به رفتار توهین آمیز اعضای بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه امیر کبیر گفت: رفتاری که عده ای از دانشجویان در مواجهه با دکتر ظریف در دانشگاه داشتند رفتاری غیر قابل دفاع بود و آب به آسیاب دشمن ریختن بود.

وی ادامه داد: اینها پیاده نظام نتانیاهو در تهران هستند و دقیقا در شرایطی که نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران ادعایی واهی مطرح می کند در همراهی با او به سردار دیپلماسی جمهوری اسلامی هجمه می برند و به او اهانت می کنند.

این عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: ملت ایران قدردان زحمات دولت و وزارت امور خارجه در عرصه سیاست خارجی هستند چرا که دشمنان ایران بیکار ننشسته و مدام در حال بحران سازی علیه ایران هستند و متاسفانه عده ای که خود را دلواپس می خوانند در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند.

مازنی افزود: ایران اسلامی مقتدرانه بر اصول خود در عرصه بین الملل ایستاده و قطعا افکار عمومی دنیا گواهی بر حقانیت ایران خواهد داد و انشالله دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی در ادامه این مسیر موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: قدرت ایران در جریان توافقنامه برجام بر همه آشکار شد و کسانی که نمی خواهند این عزت حفظ شود و ایران در مجامع جهانی مقتدرانه حضور داشته باشد این آرزو را به گور خواهند برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز