نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر:

مردم ۶۰ میلیارد به هلال‌احمر برای زلزله کرمانشاه کمک کردند

۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۳:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۶۱۷
مردم ۶۰ میلیارد به هلال‌احمر برای زلزله کرمانشاه کمک کردند
نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر گفت: سازمان هلال احمر مورد اعتماد مردم است و شاهد بودیم که در زلزله مهیب کرمانشاه مردم بیش از 60 میلیارد تومان به این سازمان کمک کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام «عبدالحسین معزی»، نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر، در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز به مناسبت روز جهانی هلال احمر ضمن گرامیداشت و تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) گفت: ندای بشر دوستانه امروز از حلقوم بسیاری بیرون می‌آید اما بهترینش آن است که از گلوی انسان‌های خالص و با ایمان که در نجات انسان‌ها تلاش می‌کنند، بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه هلال احمر 4 هدف را دنبال می‌کند، اظهار کرد: تسکین درد و رنج بشر و گرامیداشت شخصیت انسان‌ها از اهداف هلال احمر است، این سازمان بدون نگاه به نژاد، زبان ، قومیت و ملیت به انسان‌ها در سراسر عالم احترام گذاشته و آنها را گرامی می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر ادامه داد: اسلام می‌خواهد انسان‌ها بتوانند در صحت و سلامت زندگی شایسته‌ای داشته باشند، هدف بزرگ دین در حقیقت همان سلامت روح و جسم انسانی است.

وی سلامت زندگی انسان‌ها را هدف دیگر سازمان هلال احمر بر شمرد و بیان کرد: هلال احمر یکی از پایگاه‌های برجسته‌ای است که سلامت زندگی را ندا می‌دهد. انسان‌ها در کنار هم به سلامت زندگی کرده و نباید تفاخر و تجاوز به اموال و زندگی یکدیگر داشته باشند.

حجت‌الاسلام معزی تاکید کرد: همچنین سازمان هلال احمر صلح و دوستی را در جهان میان انسان‌ها برقرار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر با بیان اینکه سازمان هلال احمر در ایران 95 سال عمر دارد گفت: این سازمان در جهان بیش از 170 سال عمر دارد ولی می‌توان اذعان کرد که سازمان هلال احمر در ایران جوان است زیرا فعالیت های پر تکاپو، پویا و دینامیکی دارد.

وی تصریح کرد: سازمان هلال احمر در ایران مردم محور بوده و با حضور مردم برای کمک به مردم شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام معز‌ی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر در کشورمان جوان محور است، اظهار کرد: سازمان هلال احمر بیش از یک میلیون نفر عضو دارد که جمعیتی از 12 سال تا 29 سال هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر با تاکید برا اینکه سازمان هلال احمر داوطلب محور بوده نه کارمند و کار گزینی محور گفت: همچنین سازمان هلال احمر فرهنگی محور است و 27 عنوان فرهنگی در این سازمان فعالیت دارد.

وی تاکید کرد: هر کجا حادثه‌ای باشد سازمان هلال احمر بی منت و مزد و با روحیه و فرهنگ ایثار،‌ شجاعت، فداکاری در آنجا حضور دارد.

حجت‌الاسلام معزی بیان کرد: همچنین سازمان هلال احمر مورد اعتماد مردم است و شاهد بودیم که در زلزله مهیب کرمانشاه مردم بیش از 60 میلیارد تومان به این سازمان کمک کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر تصریح کرد: متاسفانه آنطور که باید و شاید مردم هلال احمر را نمی‌شناسند این لباسی را که بی منت و مزد به مردم خدمت می‌کند و امیدواریم سالی پر از خیر، شادی و حادثه‌ای کمتر برای کشور داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز