یادداشت؛

توضیح مازنی در ارتباط با یک توییت

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۰۴۴۰۰
توضیح مازنی در ارتباط با یک توییت
احمد مازنی در یادداشتی نوشت؛ گویا سوء تفاهم ناشی از توئیت اینجانب موجب تکدر خاطر عزیزان نیروی انتظامی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «احمد مازنی» نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری برنا قرار داد آورده است؛

گویا سوء تفاهم ناشی از توئیت اینجانب موجب تکدر خاطر عزیزان نیروی انتظامی شد، لذا لازم دیدم چند نکته را در این مورد توضیح دهم.

نخست اینکه؛ وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حقوق ملت است و این وظیفه شامل حال همه اقشار جامعه می شود حتی افراد متهم و حتی متخلف که به فرض اثبات تخلف، نباید بیش از حد معین شده در قانون مورد مجازات قرار بگیرند.

ثانیا در مورد حجاب یا به تعبیر درست "ستر" و پوشش اسلامی علاوه بر اعتقاد دینی که معتقدم یک واجب شرعی و تکلیف مذهبی است در ایران اسلامی یک امر قانونی است و هیچ شهروندی مجاز به مخالفت عملی با امر قانونی از جمله پوشش مندرج در قانون موضوعه نیست، و مسئولان ذیربط از جمله عزیزان نیروی انتظامی باید به نحو مناسب با متخلفین برخورد کنند.

ثالثا برخورد با کسانی که اقدام عملی به مخالفت با حجاب می کنند مشکل شده چون ممکن است افرادی آلت دست بدخواهان ایران و اسلام باشند و از اعلام مخالفت با حجاب به عنوان هدف ایذایی و جنگ روانی استفاده کنند، لذا مسئولان ذیربط به ویژه ماموران نیروی انتظامی باید برای برخورد با چنین مواردی آموزش های لازم را ببینند تا رفتار آن ها مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

رابعا گاهی عملکرد مسئولان رفتار دوگانه را در ذهن جامعه تداعی می کند چنان که در وقایع چند روز گذشته آزادی یک مجرم ذی نفوذ و هم زمان رفتار تند با متهمان دیگر این ذهنیت را تقویت می کرد که امیدوارم در آینده تکرار نشود.

و بالاخره در خاتمه مراتب ارادت قلبی خودم را به همه سربازان ایران اسلامی به ویژه عزیزان نیروی انتظامی که حافظان امنیت کشور هستند و در شهرها و جاده ها و مرزها با تحمل مشکلات فراوان به وظیفه سربازی قیام می کنند ابراز می دارم

و دستان و بازوان آن دلاوران و همه پاسداران و سربازان میهن اسلامی را می بوسم و برای همگان آرزوی موفقیت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز