عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس خبر داد؛

دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس با مولاوردی

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۰:۵۳
کد خبر: ۷۰۵۰۵۸
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس، از بازدید اعضای فراکسیون متبوعش با دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید «فاطمه ذوالقدر» با اعلام این خبر که اعضای فراکسیون زنان مجلس عصر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه با دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی دیدار کردند در تشریح جزییات این نشست گفت: در این نشست پیرامون موضوع شهروندی به بحث و گفت و گو پرداختیم، ضمن اینکه نمایندگان مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود در زمینه حقوق شهروندی را نیز مطرح کردند.

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست پیشنهاد شد لایحه باز پژوهی حقوق زن که در دولت اصلاحات تدوین شده و مطالعات دقیقی نیز در مورد آن صورت گرفته بود، در قالب طرح مجدد توسط نمایندگان زن مجلس در جهت حصول نتیجه مورد استفاده قرار بگیرد.

این نماینده مردم درمجلس دهم، تصریح کرد:بررسی این لایحه در دولت نهم و دهم متوقف شده  بود،اما دارای مواد خوبی است که می‌توان آنها را باردیگر در قالب طرح در فراکسیون زنان به جریان انداخت و با استناد بدان طرح‌هایی را در جهت حمایت از حقوق زنان ارائه داد.

به گزارش خانه ملت، عضوهیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: در این نشست اعضای فراکسیون زنان و خانم مولاوردی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز