صدای انفجار در سراسر دمشق شنیده شد؛

دمشق زیر آتش موشک های اسراییل/ سامانه های ضدهوایی سوریه فعال شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۵:۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۰۵۵۲۳
دمشق زیر آتش موشک های اسراییل/ سامانه های ضدهوایی سوریه فعال شد
چند انفجار شدید دقایقی پیش مناطق مختلف پایتخت سوریه را به لرزه درآورد و صدای آن در سراسر دمشق شنیده شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دقایقی قبل صدای چند انفجار در سراسر دمشق شنیده شد، همزمان با این انفجارها، سامانه های ضد هوایی سوریه در این منطقه نیز فعال شدند.

پدافند هوایی ارتش سوریه نیز تعدادی از موشک های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی به دمشق را رهگیری و منهدم کرد.

صدای انفجارها همچنان در سراسر دمشق شنیده می شود.

رژیم صهیونیستی ساعتی قبل نیز با توپخانه شهر البعث واقع در منطقه القنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز از شلیک گلوله از فلسطین اشغالی به سمت شهر البعث را تائید و اعلام کرده که گزارشی در باره تلفات دریافت نشده است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فعالان سوری اعلام کردند که حومه شهر البعث هدف 2 گلوله توپ قرار گرفته اما تلفاتی در پی نداشته است.

گفتنی است، بامداد امروز ارتش سوریه در پاسخ به تجاوزات چند شب گذشته اسرائیل به خاک این کشور، منطقه جولان اشغالی و پایگاه های نظامی صهیونیست ها در این منطقه را به آتش بست و بر اساس ادعای برخی منابع با شلیک ۶۸ موشک زمین به زمین خسارت جانی و مالی سنگینی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد.

شدت این حملات به قدری بود که خبرنگاران از شکسته شدن گنبد آهنین اسرائیل و وارد آمدن خسارت به پایگاه های نظامی صهیونیستی خبر دادند. برخی منابع هم از آتش سوزی بزرگ در منطقه جولان خبر داده اند.

ارتش اسرائیل البته خسارت سنگین را تایید نکرد ولی مدعی شد تنها ۲۰ فروند موشک شلیک شده است. اسرائیلی ها ادعا کردند این حمله توسط سپاه قدس ایران انجام شده اما رسانه های مستقل با رد این ادعا حمله صورت گرفته را توسط ارتش سوریه اعلام کردند.

ارتش اسرائیل هم در پاسخ به این حملات شهر قنیطره را زیر آتش جنگنده های خود گرفت و درگیری تا چند ساعت بین دو طرف ادامه داشت.

رسانه های اسرائیلی تعداد موشک های شلیک شده را ۴۰ فروند اعلام کردند و ارتش اسرائیل مدعی شد ۲۰ فروند را رهگیری کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز