عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

خروج آمریکا از برجام تصمیمی بزدلانه و غیرحقوقی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۵:۵۵:۳۶
کد خبر: ۷۰۵۸۲۹
خروج آمریکا از برجام تصمیمی بزدلانه و غیرحقوقی است
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ترامپ با خروج از برجام کاری بزدلانه و غیرحقوقی انجام داد و نشان داد آمریکا به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست.

 محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر خروج از برجام با بیان اینکه ترامپ کاری بزدلانه و غیرحقوقی انجام داد و نشان داد که آمریکا به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست گفت: ایالات متحده آمریکا صرفا به دنبال منافع خود است، به خصوص ترامپ که به عنوان یک تاجر به دنبال کاسبی است. 

وی با بیان اینکه از مسئولین جمهوری اسلامی توقع پاسخی قوی، محکم و از سر اقتدار به ترامپ هستیم افزود: ایران در جایگاه ضعیفی قرار ندارد، کشور ما دارای سابقه 6 هزار ساله است در حالی که آمریکا صرفا کشوری 300 یا 400 ساله است لذا اقدام های بیهوده آنها نباید مسئولان ما را بترساند.

نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران نباید منتظر اروپا باشد توضیح داد: اروپا در این جنایت بزرگ علیه دنیا با آمریکا سهیم است. آنها حتی قدرت دفاع از امضای خود را نیز ندارند. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه هیچ جای درنگی وجود ندارد و ایران باید به سرعت از برجام خارج شود ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید رسما اعلام کند که در این قرارداد و تعهد یک طرفه باقی نخواهیم ماند.

نظر شما