با صدور پیامی؛

تابش قهرمانی تیم فوتسال زنان و دختران کاراته‌کار را تبریک گفت

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۷۰۶۵۶۷
تابش قهرمانی تیم فوتسال زنان و دختران کاراته‌کار را تبریک گفت
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با صدور پیامی قهرمانی بانوان فوتسال در مسابقات آسیایی و دختران کاراته کار در رقابت بانوان کشورهای آسیایی را تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام «محمدرضا تابش»، رئیس فراکسیون ورزش مجلس‌،  آمده است؛

بسمه تعالی

دست‌یابی دوباره بانوان ایرانی به مقام قهرمانی فوتسال آسیا و نیز قهرمانی دختران کاراته کار این مرز و بوم دررقابت بانوان کشورهای آسیایی را به همه هم‌وطنان به‌ویژه بانوان کشورمان تبریک می‌گویم.

بی‌شک میدان دادن و بسترسازی برای رشد و تعالی زنان ارجمند کشورمان در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی، ضرورتی است که نتایج مثبت آن کاملا محرز و مشهود است.

الگوآفرینی و همت متعالی زنان ورزشکار محجبه ایرانی، نیز سبب اعتماد به نفس مضاعف بانوان ورزشکار سایر کشورهای اسلامی خواهد شد و اهتمام آنان به حفظ ارزش‌های اسلامی در میادین بین المللی ورزشی درخور تقدیر است.

فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و قاطبه نمایندگان ارجمند، ضمن تقدیر از شایستگی‌ها و زحمات بی‌دریغ بازیکنان، مدیران، مربیان و کادر فنی، توفیق روزافزون بانوان ورزشکار کشورمان را از خداوند متعال خواستار و حمایت عملی افزون‌تر مسئولان امر برای فعالیت بدون دغدغه آن‌ها در ورزش استانی و کشوری را انتظار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز