واکنش ایوانکا ترامپ به مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۰:۴۴
کد خبر: ۷۰۶۷۸۷
واکنش ایوانکا ترامپ به مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس
دختر دونالد ترامپ از سفر مجددش به سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از نیوزویک، «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) با انتشار تصویری از خود در کنار دیوار ندبه در اینستاگرام، از سفر به  سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس ابراز خرسندی کرد.

وی در پُست اینستاگرامی خود نوشت: «با خوشحالی فراوان به قدس بازمی‌گردم. بسیار مفتخرم که به همراه یک هیئت آمریکایی به نمایندگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دولت او و مردم این کشور برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس به اسرائیل سفر می کنم. مشتاقانه در انتظار شرکت در هفتادمین سالگرد تأسیس اسرائیل (روز نکبت یا همان اشغال فلسطین به دست صهیونیست‌ها) هستم. ما همچنین برای اتحاد بیشتر اسرائیل و آمریکا در آینده و همچنین برای صلح دعا می کنیم.»

ایوانکا ترامپ همچنین یک عکس از خود را در کنار دیوار ندبه --که مربوط به سفر مه سال گذشته اش به بیت المقدس بود-- منتشر کرد. دیوار ندبه مقدس ترین مکان مذهبی یهودیان محسوب می شود.

ایوانکا ترامپ به همراه هیئتی 4 نفره شامل جرد کوشنر، همسرش، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اسرائیل و جیسون گرینبلت، فرستاده ویژه دونالد ترامپ برای مذاکرات بین المللی به سرزمین‌های اشغالی سفر می کند. سفارت جدید آمریکا قرار است 14 مه (فردا) در مکان جدیدش در قدس اشغالی افتتاح شود. دونالد ترامپ در مراسم افتتاحیه شرکت نخواهد کرد.

ایوانکا ترامپ در سال 2009 پیش از ازدواج با «جرد کوشنر» به آیین یهودیت روی آورد. جرد کوشنر خودش هم از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

8004577_506

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز