رییس کمیسیون شوراها در گفتگو با برنا:

تقسیمات کشوری تنها دلیل درگیری‌های اخیر کازرون است/ برخی از اختلافات اخیر کازرون بهره‌برداری‌های سیاسی کرده‌اند

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۵:۵۶:۲۳
کد خبر: ۷۰۹۲۶۶
تقسیمات کشوری تنها دلیل درگیری‌های اخیر کازرون است/ برخی از اختلافات اخیر کازرون بهره‌برداری‌های سیاسی کرده‌اند
رییس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: درگیری‌های اخیر کازرون ناشی از تقسیمات کشوری است و دلیل دیگری ندارد.

«محمدجواد کولیوند»، رییس کمیسیون شوراها، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به اتفاقات اخیر کازرون گفت: بحث تقسیمات کشوری از مجلس سوم و در حقیقت از 20 سال پیش مطرح شده و بررسی هایی در این زمینه در حال انجام است اما وزارت کشور هنوز نظریه ای در این خصوص ارایه نکرده است.

وی با بیان اینکه با این حال عده ای با سوء استفاده از جریانات اخیر در پی بهره برداری های سیاسی هستند، افزود: متأسفانه برخی در این اختلافات موج سواری می کنند، به هر حال مردم کازرون خواسته هایی دارند و طرح تبدیل قائمیه به شهرستان نیز دارای شاخص هایی است که هنوز ابلاغ نشده است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه از مسئولان کشوری، استاندار، امام جمعه و نماینده کازرون خواهش می کنم که این موضوع را مدیریت کنند، ادامه داد: هرگاه زمان ابلاغ طرح برسد شاخص های آن پیش بینی می شود. در این زمینه نظرات مردم، نخبگان و ریش سفیدان اخذ شده و مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر صرفا مربوط به موضوع تقسیمات کشوری است، گفت: اظهارنظرها و مطابق منتشر شده مبنی بر وجود دلایلی غیر از تقسیمات کشوری در بروز درگیری های کازرون نادرست است و این جریانات صرفا ریشه در شهرستان شدن کازرون دارد.

نظر شما