رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی:

هیچگاه نگفتیم دولت روحانی دولت امام زمان است / اصلاح طلبان مسئولیت عملکرد روحانی را می پذیرند/ اصول گرایان هم مسئولیت عملکرد احمدی نژاد را بپذیرند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۳۳:۳۱
کد خبر: ۷۰۹۷۰۲
هیچگاه نگفتیم دولت روحانی دولت امام زمان است / اصلاح طلبان مسئولیت عملکرد روحانی را می پذیرند/ اصول گرایان هم مسئولیت عملکرد احمدی نژاد را بپذیرند
رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی گفت: ما هیچگاه نگفتیم که دولت روحانی دولت امام زمان است و آقای دکتر روحانی هم هیچگاه از هاله نور و امدادهای غیبی سخن نگفت.

«مهدی مازنی»، رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با اشاره به اولین سالگرد پیروزی دکتر روحانی برای ریاست جمهوری دوازدهم گفت: انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور نتیجه ائتلاف عقلای اصلاح طلب و اصولگرا بود و این ائتلاف بزرگ و کم نظیر ما را از بحران های زیادی نجات داد.

وی افزود: در سال 92 رای خاتمی و ناطق نوری یکسان بود. رای بسیاری از بزرگان در دو جبهه ی اصلاحات و اصولگرا یکسان بود. این اتفاق سبب شد که تندروها نتوانند میدان دار باشند و شرایط کشور در مسیر اعتدال قرار گرفت.

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی تصریح کرد: تجربه انتخابات 92، 94 و 96 بسیار مهم است و لازم است اصلاح طلبان از تجربه دهه 80 درس گرفته باشند و با همدلی و نزدیکی و قرابت با مردم به حل مسائل کشور بپردازند. جوانان و دانشجویان نیازمند ارتباط دوسویه و بیشتر با نمایندگان مجلس و دولتمردان هستند. چرا که در گفتگوی چهره به چهره به بسیاری از سوالات پاسخ داده می شود و ابهامات بر طرف می شود.

وی ادامه داد: در سال 96 هم جریان اصلاحات با همان منطق نجات کشور از تندروی ها از حسن روحانی حمایت کرد؛ هر چند دولت روحانی نتوانست به برخی وعده ها جامه عمل بپوشاند اما اصلاح طلبان مسئولیت عملکرد روحانی را می پذیرند و امیدواریم اصولگرایان هم مسئولیت عملکرد احمدی نژاد را بپذیرند.

مازنی با بیان این مطلب که اصلاح طلبان هیچگاه دولت را تقدیس نکردند گفت: ما هیچگاه نگفتیم که دولت روحانی دولت امام زمان است و آقای دکتر روحانی هم هیچگاه از هاله نور و امدادهای غیبی سخن نگفت. کاری که متاسفانه برخی در حمایت دولت نهم و دهم انجام دادند و دود آن به چشم خودشان رفت.

عضو حزب اعتماد ملی اضافه کرد: برخی تلاش می کنند مردم از اصلاحات، مایوس شوند و تصور می کنند اگر مردم را از اصلاحات دور کنند موفق خواهند بود اما نا امید کردن مردم از اصلاحات به یأس و نا امیدی از نظام منجر خواهد شد. باید تلاش کرد تا هیچگاه مردم از صندوق رای دور نشوند و مشارکت سیاسی فاصله نگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز