در آکادمی توکیو و از سوی محقق و اختر فیزیکدان ایرانی؛

نشست تخصصی با موضوع "زندگی ستارگان" برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۸:۲۷
کد خبر: ۷۰۹۸۰۷
نشست تخصصی با موضوع زندگی ستارگان برگزار خواهد شد
«میلاد دلفان آذری»، اختر فیزیکدان جوان ایرانی و دانشجوی دکترای فیزیک دانشگاه واسدا با موضوع "زندگی ستارگان" سخنرانی و مقاله علمی خود را در این زمینه ارائه خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، این برنامه که در قالب همایش "نگیزه توکیو" برگزار خواهد شد، روز شنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ مصادف با ۲۶ می ۲۰۱۸ در محل آکادمی کیکوکوشیجو توکیو با حضور علاقه مندان به اجرا درخواهد آمد.

دلفان برخی پدیده های پیچیده و اسرارآمیز کیهانی شامل نحوه شکل‌گیری ستارگان، ستاره های نوترونی، کوتوله های سفید، سیاه چاله ها و ابرنواخترها را به زبانی ساده تشریح خواهد کرد.

آکادمی کیکوکوشیجو توکیو یکی از موسسات آموزشی بین المللی در ژاپن است که یکی از کارکردهای آن تشریح مفاهیم مختلف علمی و تخصصی به بیان ساده و قابل فهم برای علاقه مندان و محققان حوزه های متنوع علمی و پژوهشی است.

میلاد دلفان آذری پیش از این نیز در این مجموعه سیر تطور علم فیزیک و تکامل آن و همچنین منشاء دانش امروزی و نقش برجسته ی فیزیکدانان ایرانی و مسلمان در سیر تاریخ را بررسی و به سخنرانی و ارایه مقاله پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز