طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی جهرم تصویب شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۰:۳۵
کد خبر: ۷۱۲۵۵۷
طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی جهرم تصویب شد
شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی جهرم را تصویب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز - سه شنبه - به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد. 

در این جلسه که وزیران راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار قم نیز حضور داشتند، «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی پیشنهاداتی را جهت تصویب مطرح کرد که پس از بحث و بررسی با برخی از این پیشنهادات موافقت شد. 

در این نشست طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی جهرم و نصاب معاملات سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی برای سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. 

الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و نیز تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی برای سال 97 از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست تصویب شد. 

در این جلسه همچنین طرح اصلاح محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که مقرر شد این موضوع در جلسه ای با حضور دبیرخانه شورا و وزارت راه و شهرسازی در چارچوب طرح جامع مکران مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در جلسه آتی شورا مطرح شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز