یک فعال رسانه‌ای اصولگرا:

بعد از انتقاد رهبری دلم به حال رئیس صداوسیما سوخت/ جای او بودم کلید سازمان را در نگهبانی می‌گذاشتم و می‌رفتم

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۹:۴۲
کد خبر: ۷۱۳۴۱۳
بعد از انتقاد رهبری دلم به حال رئیس صداوسیما سوخت/ جای او بودم کلید سازمان را در نگهبانی می‌گذاشتم و می‌رفتم
فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره عملکرد صداوسیما و انتقاداتی که درباره آن وجود دارد، گفت: اگر جای رئیس سازمان صداوسیما بودم، همان بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری کلید سازمان را در نگهبانی می‌گذاشتم، می‌رفتم و دیگر باز نمی‌گشتم.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، «محمد مهاجری»، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در پاسخ به این سوال که انتقادها درباره عملکرد صداوسیما نه‌ تنها از طرف سیاسیون، هنرمندان و عامه مردم مطرح است بلکه رهبری هم در نشست اخیرشان با دانشجویان گفتند که خودشان هم نسبت به برخی از عملکردهای این سازمان انتقاد دارند، گفت: واقعیت ماجرا را بخواهید من این سخنرانی رهبری را که شنیدم خیلی دلم به حال رئیس صداوسیما سوخت. چون حساب کردم که تابه‌حال مردم، کارمندان، تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های داخل سازمان ناراضی بودند و الان رهبر انقلاب هم به آن‌ها اضافه شدند.

وی اضافه کرد: دیگر خیلی ناراحت‌کننده شد؛ می‌خواهم این را بگویم که اگر جای رئیس سازمان صداوسیما بودم، همان بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری کلید سازمان را در نگهبانی می‌گذاشتم، می‌رفتم و دیگر باز نمی‌گشتم. فکر می‌کنم سازمانی در این حد انتقاد برانگیز حتماً اشکالاتی در ساختار، ارتباط با جامعه دارد. سازمانی که ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی درست کرده و این اتفاقات نشان می‌دهد که همه این‌ها ناکارآمد است. اگر انتقاد همه افراد از صداوسیما را هم مغرضانه را بدانیم اما قطعاً بیانات رهبر معظم انقلاب مغرضانه نیست.

منبع: اعتماد آنلاین
 
نظر شما