دعوت فراکسیون امید از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۱۴۸۷۲
دعوت فراکسیون امید از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در پیام فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس آمده است:

روز قدس روزی است که باید به‌‎ ‎‌همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث‌‎ ‎‌شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. (امام خمینی ره)

بار دیگر آخرین جمعه رمضان ‌المبارک فرا رسید و ملت مسلمان ایران در ماه ضیافت‌ الله، آماده می‌شوند تا پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی را تجدید کنند و در روز قدس، که یادگار امام راحل ماست، باز به میدان بیایند و فریاد آزادی قدس را سر دهند.

روز قدس، همانگونه که امام فرموده‌اند، روز احیای اسلام است و در اوضاع کنونی منطقه و جهان و پس از جنایت‌هایی که به نام اسلام عزیز در کشورهای مسلمان منطقه با ترور و اشغالگری صورت گرفت، اقدام اخیر و بی‌خردانه رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، همه ملت‌های مسلمان جهان خصوصا ملت هشیار، آزاده و همیشه در صحنه ایران را مصمم‌تر از همیشه خواهد کرد تا با حضور گسترده خود در این مراسم معنادار، پیام آزادی‌خواهی و وحدت اسلامی و مقابله جدی با دسیسه‌های استکبار جهانی را به سراسر جهان مخابره کنند.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در لیالی قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) همراه با آحاد ملت ایران، ضمن حضور در این راهپیمایی بزرگ مسلمانان جهان، همه هموطنان عزیز را به همراهی در این مسیر وحدت‌آفرین دعوت می‌کند.

امید است که با آزادی قدس عزیز و رهایی همه مظلومان و ستمدیدگان از بند اسارت متجاوزان و اشغالگران، شاهد تحقق آرزوی امام راحل و حکمفرمایی صلح و آزادی در جهان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز