دستورکار جلسات علنی مجلس اعلام شد؛

بررسی تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۱۵۱۸۲
بررسی تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی
بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی در دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دستور هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی از روز (یکشنبه 20 خرداد ماه) الی (چهارشنبه 23 خرداد ماه) به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (اعاده شده از شورای نگهبان).

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند.

گزارش کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح یک فوریت اصلاح بند «الف» ماده 90 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده یک قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی.

گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح الحاق موادی به قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

گزارش شور دوم کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم.

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص رد طرح بهیاری ها (در اجرای ماده 149 آئین نامه داخلی با تقاضای بیش از 15 نفر از طراحان و همچنین ماده 104 آئین نامه داخلی مجلس در اولویت قرار گرفت).

گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص لایحه حفاظت از خاک.

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح استفساریه ماده 36 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور.

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح استفساریه بند 2 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم.

موارد ذیل نیز در هفته جاری در دستور هفته جاری قرار دارد:

گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت نظام شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نحوه اجرای قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی.

گزارش کمیسیون انرژی در خصوص نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی.

گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هولدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی.

گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاء های قانونی در این موضوع.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل کمیسیون ویژه بررسی لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز