سروزیر ایالت بلوچستان از سرکنسولگری ایران تجلیل کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۸:۲۵
کد خبر: ۷۱۷۸۴۷
سروزیر ایالت بلوچستان از سرکنسولگری ایران تجلیل کرد
«عبدالقدوس بزنجو» سروزیر پیشین ایالت بلوچستان از کارکنان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته به دلیل اقدامات مطلوب آنان در توسعه روابط ایران و پاکستان به ویژه زمینه اقتصادی تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، از سوی اتاق مشترک بازرگانی پاکستان - ایران، ضیافت افطار با حضور جمعی از مقامات سیاسی و اقتصادی و بازرگانان ایالت بلوچستان به افتخار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان برگزار شد.

در این آیین، 'عبدالقدوس بزنجو' سروزیر ایالت بلوچستان در دولت پنج ساله حزب مسلم لیگ - نواز- با 'محمد رفیعی' سرکنسول جمهوری ایران در کویته در خصوص راه های گسترش همکاری اقتصادی و ارتقاء مبادلات تجاری گفت و گو کرد.

در این مراسم از سوی سروزیر این ایالت، به پاس اقدامات و پیگیری های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته در راستای بهبود مناسبات تجاری دو کشور و ارائه تسهیلات به بازرگانان پاکستانی، نشان خدمت برتر (مدال طلا) به سرکنسول و سه تن از اعضای دیپلماتیک نمایندگی ایران در این ایالت اعطا شد.

کویته مرکز ایالت بلوچستان واقع در جنوب غربی پاکستان است و این ایالت، حدود یکهزار کیلومتر مرز مشترک زمینی با ایران دارد و گذرگاه اصلی مبادلات مردمی و تجاری میان دو کشور است.

 

نظر شما