رییس سابق صداوسیما نوشت؛

برخی با بودجه بیت‌المال مثل مارکوپولو همیشه در سفرند!

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۱۸۱۵۶
برخی با بودجه بیت‌المال مثل مارکوپولو همیشه در سفرند!
رییس سابق صداوسیما نوشت؛ آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق ماموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفا یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفر اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «عزت‌الله ضرغامی»، رییس سابق صداوسیما، در کانال شخصی خود با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی نوشت:

رهبری معظم در طول ماه‌های اخیر فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می رسد آنگونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی شود. سهم نهادهای حاکمیتی و دولتی و عمومی هم خیلی متفاوت نیست.

امروز تاکید فرمودند که سفرهای خارجی محدود شود. این توصیه را در سال ۸۳ ، در مورد صدا و سیما به من هم داشتند. همان موقع با تصویب آیین نامه ای سفر ها را محدود کردیم. آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق ماموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفا یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفر اند.

انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است! خوب است این نهادها از همین امروز برای مأموریت‌های واجب به اقصا نقاط دنیا! سقف تعیین کنند.

البته تبلیغ واقعی این است که فقط حرف مردم را بشنوند و رفتارشان مطابق با انتظارات آنان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز