عضو فراکسیون امید:

نگرانی در مورد FATF عمومیت ندارد/ کره شمالی هم درباره FATF با آمریکا به توافق رسید/ ایران نمی‌تواند برای خود دنیای جداگانه‌ای بسازد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۵:۰۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۸۴۱۶
نگرانی در مورد FATF عمومیت ندارد/ کره شمالی هم درباره FATF  با آمریکا به توافق رسید/ ایران نمی‌تواند برای خود دنیای جداگانه‌ای بسازد
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه نگرانی موجود در مورد FATF، تنها نگرانی قشر خاصی از مردم است، گفت: مردم باید بدانند که برای داشتن یک زندگی حداقلی ناچار به تعاملات بین المللی هستیم.

«طیبه سیاوشی»، عضو فراکسیون امید، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با بیان اینکه ‌ بیش‌تر کشورهای دنیا به صورت داوطلبانه  به FATF و به عبارت دیگر بخش مالی جهانی پیوسته و تعاملات بین‌المللی خود را در بخش مالی با دنیای خارج تسهیل کرده‌اند، گفت: پیوستن به FATF باعث تسهیل مبادلات بانکی می شود. ما در 4 دهه گذشته مشکلات بانکی فراوانی داشتیم و نپیوستن به این کنوانسیون نه تنها از مشکلات ما کم نخواهد کرد بلکه بر آنها خواهد افزود.

وی با بیان اینکه چند روز پیش رهبر کره شمالی بدون هیچ‌گونه پیش‌شرطی با آمریکا مذاکره کرده و به توافق رسید، افزود: وضعیت اقتصادی ما باوجود همه توانایی‌های موجود در کشور، وضعیت مناسبی نیست. ایران نمی تواند خود را ایزوله کند زیرا به تعاملات بین المللی نیاز دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید معیشت مردم را تامین کنیم، افزود: ما نمی گوییم یک زندگی راحت، اما نمی خواهیم یک زندگی حداقلی را برای مردم فراهم کنیم؟

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه نگرانی موجود در مورد FATF، تنها نگرانی قشر خاصی از مردم است و عمومیت ندارد، تصریح کرد: مردم باید بدانند که برای داشتن یک زندگی حداقلی ناچار به تعاملات بین المللی هستیم. ایران نمی تواند برای خود دنیای جداگانه ای بسازد و باید باور کرد که در حال زندگی در یک نظام بین المللی هستیم که اگر چه عادلانه نیست ولی در حال حاضر ما رهبر آن نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز