پیام مقاومت اسلامی عراق به مردم یمن؛

کاش می توانستیم در یمن با ائتلاف سعودی بجنگیم/ به وعده الهی در قرآن کریم ایمان داریم

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۱۹۰۸۱
کاش می توانستیم در یمن با ائتلاف سعودی بجنگیم/ به وعده الهی در قرآن کریم ایمان داریم
شیخ "قیس الخزعلی" دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در پیامی به 'عبدالملک الحوثی' رهبر انصار الله یمن گفت: اگر دوری مسافت و وجود مرزهای ساختگی نبود، در کنار شما علیه متجاوزان به یمن می جنگیدیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، الخزعلی در پیامی روز یکشنبه که در صفحه توییتر خود منتشر کرد با تبریک فرارسیدن عید فطر به مقاومت و ملت یمن، بر ایستادگی عصائب اهل الحق در کنار انصار الله در نبرد علیه تجاوز عربستان سعودی به یمن تاکید کرد.

وی افزود: امیدوار بودیم که این مسافت های طولانی و مرزهای ساختگی ما را از شما دور نمی ساخت تا در کنار شما می بودیم، نه به خاطر اینکه شما نیاز به کسی دارید که درکنار شما مبارزه کند، بلکه برای نائل شدن به این افتخار که در برابر قاتلان زنان و کودکان و حامیان عادی سازی روابط و نوکری اسرائیل (ائتلاف متجاوز سعودی به یمن) بایستیم.

الخزعلی در این پیام آورده است که به وعده الهی در قرآن کریم ایمان داریم که فرمود اگر خدا را یاری کنید خداوند گام های شما را مستحکم خواهد کرد و نیز به ایستادگی و پیروزی شما باور داریم همانطور که پیش تر برای نیروهای مقاومت در عراق و لبنان این پیروزی رقم خورد.

نظر شما
پرونده ویژه