دامادهایی که تلویزیون را قبضه کرده اند

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۰۰۷۳
دامادهایی که تلویزیون را قبضه کرده اند
شاید هیچوقت فکرش را هم نمی کردند وصلت با خانواده ع.پ آنها را تا این مقام بالا بیاورد و با حمایت های پدر همسرشان در مهمترین گلوگاههای رسانه ملی مستقر شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یکی در مهمترین بخش یعنی دفتر معاونت سیما بر تمام قراردادهای تلویزیون نظارت و اعمال نظر می‌کند و دیگری با کم ترین تجربه و با سفارش، از سال 93 تهیه کنندگی مهمترین برنامه های مناسبتی تلویزیون همچون برنامه تحویل سال و برنامه هفت و امثالهم را عهده دار شده است.

این روایت دو ژن خوب در رسانه ملی است که حالا یک حکم دیگر به عنوان مشاور مدیر یک شبکه را هم دریافت کرده اند تا به تدریج مسیر رسیدن به رده های مدیریتی (مدیریت گروه و سپس شبکه) را طی کرده باشند.

گروهی که اگر عنوان باند بر آن بگذاریم چندان به خطا نرفته ایم؛ باندی که هرجا حرکتی خارج از آن صورت گیرد وارد عمل می‌‎شود؛ خواه جلوگیری از پخش تصویر بازیگر قدیمی (ملک مطیعی) باشد خواه تهدید به احتمال عدم پخش دیدار تیم ملی ایران از رسانه ملی. بنابراین همه باید طبق برنامه این حلقه حرکت کنند.

این ژن های خوب البته از کنار قراردادهای بازرگانی در رسانه ملی نیز انتفاعاتی داشته و دارند و گرمای تابستان را هم با خنکای همین اسپانسرها سپری می کنند.

سرنخ این ماجرا را باید در بازنشستگی چندی پیش یکی از این چهره ها جستجو کرد؛ که حالا در سایه، و با مدیریت از راه دور، همچنان حرف اول و آخر را در مهمترین بخش‌های رسانه ملی می‌زند.

در این رابطه، گفتنی های دیگری هم هست...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز