طی پیامی مطرح شد؛

تبریک بانوان کمیسیون فرهنگی به زنان شمشیرباز ایرانی

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۴:۲۲
کد خبر: ۷۲۱۰۸۹
بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درپی کسب عنوان قهرمانی زنان شمشیرباز ایران پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درپی کسب عنوان قهرمانی زنان شمشیر باز ایران در پیام تبریکی صادر کردند که به شرح زیر است:

 بسمه الله الرحمن الرحیم

بر این باور بودیم و هستیم که زنان و دختران کشورمان توانایی و پتانسیل و شایستگی قرارگرفتن در سکوهای قهرمانی را در همه عرصه ها از جمله ورزش دارند و همانند تیم مردان کشور می توانند باعث افتخار ملت ایران در میادین بین المللی باشند.

و باری دیگر زنان و دخترانمان با اعتقاد و ایمانی راسخ  نشان دادند که با تلاش و پشتکار و توکل به خدا با پوشش اسلامی می توان در میادین بین‌المللی حضور یافت و با افتخار افرینی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را طنین انداز نمود و برای این مرز و بوم افتخار و سربلندی افرید.

کسب مقام قهرمانی تیم ملی شمشیربازی «اپه» زنان ایران که برای نخستین بار در تاریخ رخ داد و قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر آسیا را که موجب احساس غرور ملت ایران گردید را به این شیرزنان دلاور و همچنین کلیه مربیان و زحمتکشان عرصه ورزش زنان که در برابر سختی‌ها و مشقت های مسیر تسلیم نشدند تبریک عرض می‌کنم.

نمایندگان زن کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از این موفقیت ارزشمند، از هیچ گونه حمایتی برای رشد و توسعه عرصه ورزش زنان و دختران کشور دریغ نکرده و نخواهد کرد و امید داریم این روند صعودی از این پس با سرعت بیشتر و در تمام رشته های ورزشی ادامه داشته باشد.

سیده فاطمه ذوالقدر، پروانه سلحشوری و طیبه سیاوشی نمایندگان مردم شریف استان تهران و بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز