امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده آذربایجان شرقی

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۲۱۱۲۵
امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده آذربایجان شرقی
تصویبنامه هیات وزیران در خصوص امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و خسارت‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی، توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تصویبنامه هیات وزیران در خصوص امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و خسارت‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی و تأمین سود و جرایم دیرکرد آن از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

بر این اساس اصل تسهیلات اخذ شده (قبل از زلزله) کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و سیل و خسارت دیدگان ناشی از زلزله منطقه ارسباران (شهرستان های ورزقان، اهر و هریس) در استان آذربایجان شرقی به مدت دو سال امهال می شود و بر اساس اعلام بانک مرکزی سود و جرایم دیرکرد آن نیز از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور توسط سازمان برنامه وبودجه کشور در بودجه سنواتی تامین می شود.

بر اساس این مصوبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی موظف شده است ضمن نظارت بر اجرای این تصویبنامه، گزارش مربوط را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کند.

بانک مسکن، کشاورزی، قوامین و صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را پرداخت کرده است و مجموع آن به ۵۹۲ر۹۵۰ر۵ میلیون ریال می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز