همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۷:۱۵
کد خبر: ۷۲۱۳۴۱
همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شود
فرمانده هوانیروز ارتش از برگزاری همایش مشترک تعامل هوانیروز ارتش و سپاه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه که در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد .

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه‌های انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز و ... بود.

امیر قربانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید ید واحده باشند، تاکید کرد: هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طرح و اهداف نهایی همایش هم افزایی و تعامل ارتش و سپاه در هوانیروز ارتش تدوین شده و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

امیر قربانی با تاکید بر اینکه هم افزایی و اتحاد هوانیروز ارتش و سپاه ادامه دار خواهد بود بیان کرد: همایش مذکور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که جانفشانی و رشادت های خلبانان هوانیروز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی این عملیات داشت، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش اعضای هیأت رئیسه، فرماندهان گروهای بالگردی فتح، سیدالشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در این نشست شرکت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز