طرح استیضاح رئیس جمهور ثمر نمی دهد ولی...

فراکسیون امید یا فراکسیون ناامید؟/ عارف باید پاسخگو باشد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۸:۴۶
کد خبر: ۷۲۴۲۳۹
فراکسیون امید یا فراکسیون ناامید؟/ عارف باید پاسخگو باشد
خبرگزاری برنا- محمد مبین

جلال محمود‌زاده، عضو فراکسیون امید، در گفتگو با یکی از رسانه ها از تهیه طرح استیضاح رئیس جمهور خبر داده و مدعی شده هفت عضو دیگر این فراکسیون هم آن را امضا کرده اند. اگر این ادعا درست باشد (که به نظر می رسد درست است) محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید باید در خصوص اعضای این فراکسیون توضیح دهد و مشخص کند آیا این اقدام با اطلاع فراکسیون بوده یا نه؟ اگر نبوده چطور چند نماینده این فراکسیون پای برگه ای را امضا کرده اند که نه تنها در شرایط فعلی قابل درک نیست بلکه خط بطلانی است بر همه ادعاهای عقلانیت و امید بخشی؟

اعضای فراکسیون امید که بیشتر آنها حضورشان در مجلس را مدیون فضایی هستند که پس از سرکار آمدن دولت روحانی در کشور ایجاد شد، در شرایطی که کشور نیاز به وحدت، همدلی و امید دارد راهی را می روند که اسلاف آنها از سال 80 تا 84 رفتند و نتیجه اش شد ریاست جمهوری احمدی نژاد! سیاه نمایی وضعیت کشور، خالی کردن پشت دولت اصلاحات و طرح عبور از خاتمی در نیمه اول دهه 80 و نقدهای غیر معقول نتیجه اش ناامیدی مردم از اصلاحات و روی آوردن به احمدی نژاد شد. حالا به نظر می رسد برخی از اعضای فراکسیون امید هم همان راه را می روند و تلاش می کنند در شرایطی که بیشترین نیاز به حمایت از دولت وجود دارد با طرح موضوع استیضاح به جای کمک به حل مشکلات، حاشیه های جدید و جدی را ایجاد کنند.

البته که این طرح استیضاح با درایت مجلس و زمان شناسی قاطبه نمایندگان مجلس عقیم خواهد ماند ولی بهتر است محمدرضا عارف یکبار برای همیشه تکلیف مردم را با فراکسیون امید مشخص کند تا در دور بعدی انتخابات مردم بدانند که آیا بازهم دلیلی بر برد 30 هیچ در تهران و قاطع در برخی شهرستان ها وجود دارد یا نه؟ و آیا با اسم امید واقعا فراکسیون امید می تواند به کشور و مردم امید دهد؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز