تلاش سه شیفت قرارگاه خاتم برای انتقال آب به خرمشهر

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۹:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۶۲۶
تلاش سه شیفت قرارگاه خاتم برای انتقال آب به خرمشهر
کارگران قرارگاه خاتم برای انتقال آب به خرمشهر در سه شیفت کاری در پی برطرف کردن مشکل آب خرمشهر هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، چند روزی است که مردم خوزستان با مشکل جدی آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند در این بین همه مسئولان دست به دست هم دادند تا پروژه ی انتقال آب شیرین کرخه به آبادان و خرمشهر تا 15 تیرماه به پایان برسد و قرارگاه خاتم با تلاش 3شیفته کارگران با حضور خود در صدد برطرف کردن این مشکل است.

صابر علیدادی دررابطه تسریع در افتتاح پروژه آبرسانی غدیر به شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: به‌منظور رساندن آب شرب سالم به شهرهای آبادان و خرمشهر هیچ زمانی از روز با وجود گرمای شدید هوا کار را تعطیل نکردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد 15 اکیپ در این خط فعالیت می‌کنند، گفت: به‌منظور سرعت کار 3 شیفت تعریف کردیم که هر شفیت پس از 8 ساعت کار جای خود را با شیفت بعدی عوض می‌کند.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به مدیریت جهادی پیمانکار قرارگاه خاتم بیان کرد: با توجه به وضعیت آب شرب آبادان و خرمشهر به‌سرعت نقدینگی لازم برای پیشبرد کار تأمین شد و خوشبختانه قرارگاه خاتم با احساس تکلیف در این زمینه در حال انجام کار با سرعت‌بالا است.

علیدادی  با بیان اینکه در خط دوم طرح آبرسانی غدیر 500 میلیارد تومان هزینه شده است، عنوان کرد: با افتتاح خط دوم طرح غدیر آب علاوه بر شهرهای آبادان و خرمشهر به شادگان نیز می‌رسد.

علیدادی  با تأکید بر تأمین آب شهرهای آبادان و خرمشهر تا افق 1425 به‌وسیله طرح غدیر عنوان کرد: EC آبی که از رودخانه کرخه به این شهرها منتقل می‌شود یک هزار و 500 است که بسیار مطلوب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز