سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

آخرین وضعیت ارزی با حضور نوبخت و کرباسیان بررسی شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۸۷۰
آخرین وضعیت ارزی با حضور نوبخت و کرباسیان بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت ارزی کشور با حضور نوبخت و کرباسیان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «زهرا سعیدی مبارکه»، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره نشست امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، کرباسیان وزیر اقتصاد و مسئولان دیوان محاسبات و سازمان های نظارتی گزارشی از وضعیت ارزی کشور ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه سناریوهای مختلف دولت از بابت درآمدهای آتی و نحوه تنظیم مصارف و منبع بودجه ای از سوی سخنگوی دولت تشریح شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در خصوص ایجاد بازار ثانویه ارز و نحوه نظارت بر قیمت ها، و مسائل کارشناسی در حوزه ارز، بررسی های کارشناسی انجام شد.

سعیدی مبارکه بیان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کردند طی برنامه زمانبندی، دولت این موضوع را مشخص کند که عملیاتی شدن بازار ثانویه ارز در چه زمان و با چه ساز و کار نظارتی انجام خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و دشمنان در حال کارشکنی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند اما دولت و مجلس تلاش می کنند تا با ارزیابی تمامی جوانب شرایط را برای اعمال مدیریت صحیح در اقتصاد فراهم کند.

نظر شما