عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

وزارت نفت مکلف به تامین هزینه بازسازی معابر خسارت دیده شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۰:۴۲
کد خبر: ۷۲۵۵۴۹
وزارت نفت مکلف به تامین هزینه بازسازی معابر خسارت دیده شد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه، با اصلاح بند ل ماده ۲۸ قانون (۲) تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت؛ صندوق های حمایت از بخش کشاورزی نیز به این فهرست افزوده شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "محمدرضا تابش"، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، درباره جلسه کمیسیون متبوعش اظهار کرد: جهت بازسازی معابر عمومی روستاها حاصل از تخریب عملیات گازرسانی، مقرر شد از منابع در اختیار وزارت نفت موضوع تبصره ۶۵، ده درصد به بنیاد مسکن اختصاص یابد.

وی ادامه داد: همچنین معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با مثبت ارزیابی کردن منابع ارزی کشور و عوائد حاصله‌ از فروش نفت با توجه به افزایش قیمت ها و میزان فروش فراتر از پیش بینی در لایحه امسال، سناریوهای مختلف برای گذر از تحریم های احتمالی را تشریح کرد و عنوان نمود دولت با توجه به اختیارات قانونی، توازن و تعادل لازم را با کمک مجلس و نمایندگان در هزینه ها و منابع برقرار خواهد کرد.
 
نماینده مردم اردکان تاکید کرد: نمایندگان نیز بر پشتیبانی از دولت در اجرای برنامه ها تاکید کردند و توصیه داشتند اولویت خدماتی که مورد انتظار مردم است و رضایتمندی آنان خصوصا طبقات محروم جامعه را فراهم می آورد مدنظر قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز