تشکر از دستور انقلابی رییس جمهور برای مبارزه با فساد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۲۹۲۶۷
تشکر از دستور انقلابی رییس جمهور برای مبارزه با فساد
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدام رییس جمهور درباره ساماندهی بازار و مبارزه با اخلالگران ممنون هستیم، ورود دکتر روحانی به این موضوع انقلابی است.

«امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص دستور رییس‌جمهور درباره برخورد قاطع با تخلفات و برهم زنندگان بازار گفت: از اقدام رییس جمهور ممنون هستیم. در مجلس دو سال است که به قاچاق خودرو در کشور تاکید دارم و کسی به من ایمان نداشت و می گفت، تو دروغ می گویی. ممنون هستیم که آقای رییس جمهور دستور انقلابی برای مبارزه دادند و ان شاءالله این حرکت مستمر باشد.

خجسته ادامه داد: دستگاه های نظارتی به داد مردم برسند. مردم از فساد، تبعیض و اشرافی گری ناراضی هستند. مدیریت و نظارت در بازار کم است و برخی از مردم توان خرید نیازهای اولیه خود را هم ندارند. ورود رییس جمهور در بحث قاچاق خودرو و احتکار بسیار خوب است.

او با اشاره به در خواست رییس جمهور از قوه قضاییه بیان کرد: ورود آقای رییس جمهور انقلابی است. سران سه قوه باید به طور جد به این موضوع ورود پیدا کنند. اقدام رییس جمهور کمی دیر اما خوب و عالی بود و جلو کسانی که خون ملت را می مکند، خواهد گرفت.

نظر شما