روحانی در دیدار با خانواده شهیدان یاسری:

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۳۰۴۰۱
خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند
رئیس جمهوری با تاکید براینکه خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند، گفت: در راه استقلال و آبادانی، به دعای خیر خانواده شهدا نیازمندیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه با حضور در منزل شهیدان غلامرضا و محمد یاسری، ضمن دیدار با مادر این شهیدان والامقام، از ایثار فرزندان و صبر اعضای خانواده یاسری تجلیل کرد.
رئیس جمهوری در دیدار مادر و خواهران شهیدان یاسری با بیان اینکه تربیت چنین فرزندانی برای هر خانواده‌ای سعادت دنیوی و اخروی است، گفت: وجود جوانانی که اشتیاق دارند در راه دین و کشور جان خود را فدا کنند و خانواده‌هایی که با نهایت رغبت حاضرند فرزندان خود را به عنوان گرانبهاترین دارایی‌شان در این راه تقدیم کنند، مایه فخر ملت و عزت کشور است.
روحانی افزود: شما خانواده معظم شهدا کار بزرگی انجام دادید و به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردید، حالا نوبت ماست که به وظیفه خود در راه استقلال و آبادانی کشور عمل کنیم و در این مسیر به دعای خیر شما خانواده شهدا نیازمندیم.
در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس جمهوری با تقدیم لوحی از مادر و خواهران شهیدان یاسری که هر دو فرزند پسر خود را تقدیم انقلاب کردند، تقدیر کرد.
شهید غلامرضا یاسری در سن 24 سالگی، 13 آبان 1359 در اهواز و محمد یاسری در سن 17 سالگی، سوم خرداد سال 1361 در روز آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند. پدر خانواده نیز که از جانبازان حملات تروریستی منافقین در سال 60 بود، در سال 1379 به فرزندان شهیدش پیوست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز