امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای کمیسیون آموزش با نماینده ولی فقیه در یاسوج

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۳:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۴۵۴
دیدار اعضای کمیسیون آموزش با نماینده ولی فقیه در یاسوج
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، امروز با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

رسیدگی به وضعیت آموزشی استان چهارمحال و بختیاری هدف کمیسیون آموزش

در این دیدار محمدرضا عارف با اشاره به هدف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: سنتی حسنه در کمیسیون آموزش و تحقیقات ایجاد شده که آن سفر به استان های کشور جهت بررسی وضعیت آموزشی استان ها می باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد علمی در استان چهارمحال و بختیاری سرعت مناسبی دارد و باید برای شتاب بخشیدن به این سرعت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: مقامات استان چهارمحال و بختیاری باید آموزش را که مهمترین اولویت در کشور است، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و تلاش کنند سطح آموزش در این استان را ارتقا بخشند.

وی با تشریح هدف سفر این کمیسیون به استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: روند آموزشی استان و همچنین رسیدگی به مشکلات آموزشی و فضاهای آموزشی این استان در این سفر مورد بررسی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز