همزمان با بازدید سردبیران رسانه ها از منطقه آزاد ارس؛

ذوالنور در چشم مردم نگاه کرد و آمار غلط داد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۱:۲۱
کد خبر: ۷۳۳۵۶۷
ذوالنور در چشم مردم نگاه کرد و آمار غلط داد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری مدعی شد که کارخانه نخ جلفاکاران ارس تعطیل شده؛ این در حالی است که تعدادی از سردبیران رسانه امروز از این کارخانه بازدید کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، امشب برنامه گفتگوی ویژه خبری با محوریت عملکرد مناطق آزاد به گفتگو با ذوالنور و حسن نژاد پرداخت. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مدعی شد مناطق آزاد عملکرد خوبی ندارند و هیچ سرمایه گذار خارجی در أین مناطق سرمایه گذاری نمی کند.

نماینده مردم جلفا به نماینده قم گفت: اتفاقا کارخانه تولیدی نخ جلفاکاران ارس با سرمایه صد درصد خارجی در منطقه آزاد ارس مشغول فعالیت است که یکی از این سرمایه گذاران خارجی است.

ذوالنور وسط حرف حسن نژاد پرید و گفت: این کارخانه ورشکست و از کشور خارج شده است که نماینده جلفا این ادعا را رد کرد.

این ادعا در حالی مطرح شد که امروز سردبیران تعدادی از رسانه ها برای بازدید به منطقه آزاد ارس رفته و از این کارخانه که درحال فعالیت بود بازدید کردند. 

گفتنی است این کارخانه ۵ شعبه در ترکیه و یک شعبه در ایران دارد و توسط یک ایرانی اداره می شود و با سرمایه شرکت ترکیه ای مشغول فعالیت است.

مدیر این شرکت امروز در گفتگو با سردبیران رسانه ها اعلام کرد با وجود مشکلات مخصوصا گلایه از مراحل گرفتن ارز دولتی اما با این حال تا به امروز مقداری ارز دولتی هم دریافت کرده است.

جلفاکاران ارس

جلفاکاران ارس

جلفاکاران ارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز