فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

باید از ظرفیت ملی و بین‌المللی خاتمی استفاده کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۶:۳۷:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۲۷۹
باید از ظرفیت ملی و بین‌المللی خاتمی استفاده کرد
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مدت زمانی که آقای خاتمی محدود بود ظرفیت ایشان به هدر رفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «احمد حکیمی‌پور»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص اینکه حضور خاتمی چقدر به پایان تنش‌ها در این شرایط کمک می‌کند، گفت: آقای خاتمی می‌تواند در ایجاد انسجام داخلی و وحدت ملی بسیار موثر باشد و همینطور با توجه به خصلت و روحیه‌ای که ایشان دارند، می‌توانند در کمک به حل و فصل مشکلات و معضلات اقدامات مفیدی انجام دهند.

او ادامه داد: حضور خاتمی در شرایط حال کشور مفید است. این کار بسیار کارشناسی شده‌ای است که از ظرفیت شخصیت‌های ملی و مردمی نظام برای ایجاد وحدت، حفظ انسجام داخلی و همبستگی ملی استفاده بهینه شود. اگر چنین چیزی رخ دهد طبیعتا اتفاق خوبی خواهد بود و به نفع کشور، منافع ملی، وحدت و همبستگی ملی خواهد بود.

حکیمی‌پور ادامه اد: در مدت زمانی که آقای خاتمی محدود بود ظرفیت ایشان به هدر رفت. اما این همراهی و همدلی و در کنار هم نشستن شخصیت‌های مختلف نظام که مطرح شده چه در طیف اصلاح‌طلب و چه در اصولگرا اتفاق خوبی است.

او بیان کرد: کشور ما به نیروهای دلسوز و توانمند که دارای پتانسیل‌های ملی و بین‌المللی هستند نیاز دارد. خوب است که این چهره‌ها در کنار هم بنشینند به مردم و مشکلات آنها کمک کنند. مسئله حصر هم همین‌طور بوده و وقت این است که به نقطه روشن همدلی و تفاهم برسیم که این باعث بالارفتن ضریب همدلی و همبستگی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز