در بیانیه کمیته‌های مردمی اعلام شد؛

عملیات منحصر به فرد ارتش یمن در "الدریهمی"

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۱:۴۵
کد خبر: ۷۳۷۶۳۴
عملیات منحصر به فرد ارتش یمن در الدریهمی
نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از وارد آمدن خسارات سنگین به متجاوزان و اشغالگران در الدریهمی واقع الحدیده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای نظامی جزئیات عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور علیه متجاوزان در بخش الدریهمی در جنوب الحدیده را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات نظامی منحصر به فردی در ساحل غربی انجام دادند و موفق شدند شمار زیادی از متجاوزان و اشغالگران سعودی و اماراتی را به یک مهلکه که قبلا در اطراف شهر الدریهمی تعبیه دیده شده بود، بکشانند.

این بیانیه می‌افزاید که در پی این عملیات بیش از 150 مزدور و متجاوز کشته و زخمی شده و یا به اسارت نیروهای یمنی در آمدند که در بین آن‌ها برخی از سرکرده‌های مهم ائتلاف متجاوز سعودی دیده می‌شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای یمنی در این عملیات موفق شدند 10 دستگاه خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران را همراه با سرنشینان آن منهدم کنند.

هلاکت یک نظامی سعودی در جیزان

یک منبع یمنی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور یک نظامی سعودی را در جیزان به هلاکت رساندند.

این منبع افزود که توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در مثلث الرکبه، الصیابه، و اطراف کوه دخان در جیزان گلوله‌باران کرد.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در شرق دو کوه الدود و جحفان در جیزان هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

شکار 5 مزدور عربستان در ساحل غربی

یک منبع نظامی به المسیره گفت که تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 5 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در التحیتا واقع در ساحل غربی هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند عملیات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در اطراف گذرگاه علب را به شکست بکشانند که در پی این عملیات دفاعی خسارات جانی زیادی مزدوران وارد شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز