عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

آماده تصویب قانون برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصادی دولت هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۸:۰۷
کد خبر: ۷۳۷۹۱۱
آماده تصویب قانون برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصادی دولت هستیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برای اجرایی شدن برنامه های اقتصادی دولت نیاز به قانون باشد کمیسیون صنایع هم به سهم خود وارد خواهد شد.

«غلام محمد زارعی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، درباره احتمال بازگشت تحریم‌ها و اقدامات لازم در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: همان‌گونه که می‌دانید همه کشور در برابر جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها هماهنگ هستند. در کشور پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و تشکیل جلسه‌ عالی و اقتصادی با حضور سران قوا، جلسات در دولت و مجلس همگی در همین راستا است.

وی با اشاره به جلسات کمیسیون صنایع در این راستا بیان کرد: کمیسیون صنایع، سیاست و برنامه‌هایش در راستای سیاست‌های کلان تنظیم کرده است. اگر شورای عالی اقتصادی یا دولت بحث‌هایی را در مورد قانون‌گذاری در حوزه‌ اقتصادی، صنعت و تولید به مجلس بفرسد بخشی از آن حتما وارد کمیسیون صنایع می‌شود. در این کمیسیون بررسی‌های لازم انجام و به تصویب می‌رسد و برای تصمیم نهایی به صحن می رود. ما منتظر فرمول‌هایی هستیم که شورای عالی اقتصادی طراحی و دولت پیش‌بینی می‌کند. اگر برای اجرایی شدن برنامه های اقتصادی دولت نیاز به قانون باشد کمیسیون صنایع هم به سهم خود وارد خواهد شد.

وی تاکید کرد: انسجام در مجلس شکل گرفته و منتظر دستاوردهای بسته دولت هستیم.

این نماینده مجلس درباره ادعای برخی در این باره که وزارتخانه ها آمادگی لازم برای شرایط موجود را ندارند، گفت: نمی‌توان چنین چیزی گفت و پراکنده‌کاری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز