با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

ادعای کرباسیان را نگه دارید ربیعی را نه، تکذیب شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۷:۵۹
کد خبر: ۷۳۸۵۲۰
ادعای کرباسیان را نگه دارید ربیعی را نه، تکذیب شد
رئیس مجلس گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور در نامه‌ای نسبت به اظهار نظر یکی از نمایندگان مبنی بر عدم حمایت از وزیر کار واکنش نشان داد و حمایت خود را از «علی ربیعی» بیان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آقای حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در نامه‌ای نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان در جلسه امروز واکنش نشان داده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این نامه آمده است که "مطلبی که به من انتساب داده‌اند که دولت و معاون پارلمانی رئیس جمهور از آقای ربیعی حمایت نمی‌کند، درست نیست و من به عنوان وظیفه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  حمایت می‌کنم و آن حرف را نادرست می‌دانم".

براساس این گزارش «حسین مقصودی»، نماینده سبزوار در مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی  در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موافقت با این استیضاح، گفت: در صحبتی که با آقای امیری معاون رئیس جمهور داشتم گفتم در مورد کرباسیان و ربیعی چیکار کنیم، وی در پاسخ گفت کرباسیان را نگه دارید و در مورد ربیعی خودتان تصمیم بگیرید تلویحا گفتند هزینه اش برعهده مجلس باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز