رئیس مجلس شورای اسلامی:

هیئت نظارت موضوع ذکر برخی اسامی در مجلس را پیگیری کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۸:۰۸
کد خبر: ۷۳۸۵۴۹
هیئت نظارت موضوع ذکر برخی اسامی در مجلس را پیگیری کند
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اسامی نام برده شده از سوی برخی نمایندگان در جلسه استیضاح ربیعی را پیگیری کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حمیدرضا حاجی بابایی»، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی عنوان کرد: مجلس جایگاه رفیعی دارد و جایگاه آن را با 5 یا 15 وزیر نمی‌توان عوض کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از شرایط پیش آمده در ابتدای جلسه بررسی استیضاح وزیر تعاون گفت: صبح مجلس با طمأنینه کار خود را آغاز کرد اما پس از تلاوت قرآن شاهد بودیم عده‌ای به تریبون‌ها حمله کردند و شما رئیس مجلس تک تک افراد استیضاح کننده را برای صحبت صدا کردید اما کسی برای سخنرانی در جایگاه حاضر نشد.

وی ادامه داد: در نهایت با صلابت شما جلسه مدیریت شد، اما موضوع این است که در این جلسه استیضاح و جلسات گذشته اسامی از طرف نمایندگان و وزیر اعلام می‌شود که لازم می‌دانیم برای رسیدگی به این ادعاها کمیته‌ ویژه در هیئت رئیسه یا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تشکیل شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: نمایندگان نیز ممکن است دچار خطا شوند بنابراین اسامی هر کسی به هر شکلی که از تریبون مجلس برده شده است باید مورد بررسی قرار گیرد تا جایگاه مجلس زیر سوال نرود.

«علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این تذکر گفت: موضوع حتماً پیگیری می شود، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مسئول آن خواهد بود؛ نه تنها در خصوص نمایندگان حتی اگر اسمی از مدیران برده شده است باید به این مسائل رسیدگی شود، گِرد صحبت کردن به مجلس لطمه وارد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز