رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

از پزشکیان شکایت می‌کنم

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰:۲۷
کد خبر: ۷۳۸۵۷۵
از پزشکیان شکایت می‌کنم
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از نایب رئیس مجلس درخصوص ادعاهای وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدرضا پورابراهیمی»، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش اظهارات نایب رئیس مجلس ضمن تشکر از آقای پزشکیان گفت: ما موضوعی را مطرح کردیم که از سوی وی مورد تایید واقع شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان در هیات مدیره برخی دستگاه ها حضور داشته یا برخی اقوامشان را در آن جای داده اند، افزود: یک بار برای اینکه باب این موضوعات بسته شود، آقای پزشکیان یا آقای ربیعی باید ادعاهای خود را ثابت کنند.  

وی با تاکید بر اینکه در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از آقای پزشکیان شکایت خواهم کرد، تصریح کرد: متاسفانه خود آقای پزشکیان رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بوده که این جای تاسف است.

پورابراهیمی گفت: یا باید ادعای مطرح شده درخصوص بنده اثبات شود یا در صحن علنی و در حضور نمایندگان عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه هر کسی ادعایی دارد باید ثابت کند افزود: ما ادعایی درخصوص آقای پزشکیان داشتیم که وی آن را تایید کرد، حال درخصوص ادعای منتسب به بنده باید ثابت کند.

«علی لاریجانی»، رئیس مجلس، در واکنش به این موضوعات گفت: آقای پورابراهیمی نباید نام می برد و آقای پزشکیان نیز دفاع کرده و پاسخ هایی را ارائه کردند و جمله ای را مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز